Τρίτη 26 Αυγούστου 2008

Μετα αλλάξεις

"Τίποτα δε μένει κρυφό κάτω από τον ήλιο" λέει το αρχαίο ρητό. Και "όλα ωραία φαντάζουν κάτω από τον ήλιο" λέω εγώ με πιο πρόσφατες ιστορικά ανησυχίες. Λέω λοιπόν να διαλύσω τους ιστούς που με κρατάν πρόσκαιρα στην πόλη και τις καθημερινές έγνοιες και να αποδράσω στην χώρα του Ωλακαλάν για λίγες ημέρες. Κομματάκι δύσκολο βέβαια να μεταγγίσεις τα υγρά σου από το μπιτόνι στο διάφανο μπουκαλάκι μέσα σε λίγες ημέρες. Αναζητούσα λοιπόν καθώς παραγέμιζα την βαλίτσα έναν τρόπο να μου συμβεί γρήγορα (και γιατί όχι και ανώδυνα). Φτάνοντας όμως στο νησί και περιεργαζόμενη το γύρω μου άρχισα να επιθυμώ μια άλλου είδους μετάλλαξη, ήθελα ένα gadgetaki που να μπορεί να με προσαρμόσει στον χώρο που βρισκόμουν. Κάτι σαν και αυτο:

Μη μπορώντας να προσαρμοστώ σε αυτήν την πραγματικότητα και χωρίς να γνωρίζω ακόμα ότι ο κύριος Αιμόφ κατέχει μεγάλη γκάμα summer-ευρεσιτεχνιών ανεχώρισα προς τα ψηλά βουνά. Εδώ ελπίζω τα εγκαταλελειμμένα τοπία να με βοηθήσουν στην μετάγγιση των υγρών μου σε φλάσκι πλέον για να είναι και ασορτί με περιβάλον.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ποοο........ δωσ' μου πίσω τα 5 χαμένα λεπτά απ' τη ζωή μου..

novisant είπε...

Ευχαρίστως κύριε φούφουτε. Μπορείτε να τα πάρετε όποτε θέλετε, εγω δε τα χρειάζομαι πια...