Παρασκευή 30 Μαΐου 2008

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;



Καθώς οι εμπειρίες της ζωής και μαζί κι η γνώση εμπλουτίζονται θα έπρεπε νομίζω να απλουστεύονται τα διλήμματα της καθημερινότητας. Αντ' αυτού άλλο ένα προστέθηκε στο "τι να φάω σήμερα;". Το "τι μπορώ να φάω σήμερα;". Κρίση της παγκόσμιας παραγωγής τροφής σου λέει. Και μου το εξηγούν αναλυτικά...η τιμή του πετρελαίου, οι εκτάσεις καλλιέργειας, το νερό και μπλα μπλα μπλα.... Δε με πείθουν καθόλου όλα αυτά βέβαια.Εχω αναλύσει από καιρό το ποιόν του καπιταλισμού και της παρέας του και δεν έχω αμφιβολίες για το ότι κάτι πιό χοντρό παίζεται αυτόν τον καιρό. Ελα όμως που παρόλα αυτά μου δημιουργούν κι άλλο δίλημμα: Να θαυμάσω την ανθρώπινη φύση που καταφέρνει τα ακατόρθωτα μέσα στους αιώνες ή να την συχαθώ; Να ελπίζω ότι η επιστήμη που και νεκρούς ανασταίνει πια θα συνδράμει στην ποιότητα της ζωής μου ή θα μου δώσει νουμεράκι για τον θάλαμο των πειραμάτων; Η σεξουαλική απελευθέρωση θα μου προσφέρει ανεπανάληπτες απολαύσεις ή μια μοναχική πολυθρόνα δίπλα στο παράθυρο; Η χειραφέτηση του φύλου μου μου δίνει ανάσα ή λεπταίνει το στριγκάκι μου; ουφφφφ χάθηκα πάλι στα ερωτηματικά... Θ απάω αυριο Σάββατο να πάρω ριζούλες ντοματιάς από τον παππού, θ ατα βάλω στα γλαστράκια μου και παρατάτε με ήσυχιη! Αμα πιά!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: